MAJDA KOVAČ, mag.logoped
Diplomirala sam Logopediju na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu 2019. godine.
Od tada sam iskustvo stjecala radom u školi, u centru za rehabilitaciju te u privatnom logopedskom kabinetu. Stručni ispit sam položila 2021. godine u Ministarstvu rada, mirovinskog sustava, obitelji i socijalne politike.
Radom u različitim sustavima stekla sam mnogobrojna znanja, kao i iskustvo u provođenju terapije s djecom s raznim razvojnim teškoćama i poremećajima.
Po karakteru sam posvećena, empatična i strpljiva te iz svega volim izvući maksimum. Trudim se usavršavati te stjecati nova znanja o području moje struke, ali i onih koje su mi bliske.
Do sad sam se trudila što više educirati, pa sam tako prošla edukacije:
- edukacija "TROG-2:HR"
- edukacija "Peabody slikovni test rječnika- PPVT-III-HR"
- edukacija KORALJE
- edukacija PREDČIP
- edukacija NRDLS-HR
- edukacija ADOS-2-OPSERVACIJSKI PROTOKOL ZA PROCJENU AUTIZMA
- edukacija "RBT 40-HOUR TRAINING"
- edukacija "RIJEČ PO RIJEČ- ULOGA RODITELJA U POTICANJU JEZIČNO-GOVORNOG RAZVOJA“
- edukacija "KROZ IGRU U SVIJET SPEKTRA AUTIZMA"
- edukacija "RAZVOJNI PROFIL DJECE PREDŠKOLSKE DOBI:OPAŽANJE I ANALIZA"
- edukacija "RAZVOJNA PROCJENA DJECE 0-6 GODINA"
- KREATIVNA RADIONICA DRAMSKOG ODGOJA "ŠTO RADIŠ?"
- KREATIVNA RADIONICA DRAMSKOG ODGOJA ŠTO AKO?
- edukacija "RAZVOJNI MILJOKAZI:KAKO PREPOZNATI ODSTUPANJA U RAZVOJU DJETETA
- radionica „ADHD i rad kroz terapeutsku igru“.
DIJANA KOVAČ, prof. psihologije i pedagogije
Po struci sam psihologinja i pedagoginja, s dugogodišnjim iskustvom rada u školi.
NLP savjetnica, UNICEF-ova mentorica u projektu „Za sigurno i poticajno okruženje u školi“, članica sam Tima za psihološke krizne intervencije.
Posebna područja profesionalnog interesa su mi učenje i poučavanje, motivacija za učenje te emocije u učenju.
Sudjelovala sam u nizu projekata Odsjeka za psihologiju Filozofskog fakulteta u Zagrebu (“Ličnost roditelja i roditeljstvo tijekom tranzicije djeteta u adolescenciju, “Razvoj vještina čitanja i pisanja u ranoj školskoj dobi”), Agencije za odgoj i obrazovanje te Instituta za društvena istraživanja ( “Razvoj instrumenata za vrednovanje nastave”) kao i Foruma za slobodu odgoja (“Razvoj kurikulumske kulture”).
Tijekom profesionalnog rada s djecom osmislila sam i provodila treninge učinkovitog učenja i pamćenja, razvoja pažnje i koncentracije uz postupke individualizacije prema potrebama djece.